teisipäev, oktoober 23, 2007

Elust

Autofirma helistas ja teatas, et parandab mu autot ainult 1800 eegu eest, kuna neil on mees haige ja rohkem nad lihtsalt ei jõua. No hea küll, eks ma siis teen termostaadi teine kord.

Aga teise masinaga tööle sõites oli autos üle pika aja minuga samal ajal Sporditähe raadiosaade. Oi jummal! Härrade suust kukkus ainult kulda, ma ei oska siin eraldi midagi välja tuua. Oodake kuni KUKU selle üles riputab ja kaifige! Soomlased käidi ikka isiklikult kõik üle. Ma olin juba unustanud kui kifti saatega on tegemist. Vox Populi hakkabki juba alla käima või siis oma vanuse tõusuga vanainimeste jutt ei tundu enam nii naljakas kui sportlaste oma. A sportalsed teadupärast on seal saates harva, on veel vingem huumorirass olemas - spordiajakirjanikud :). Kahjuks ma ei kuulnud saadet nii pikalt, et oleks teada saanud kes need kunnid nimepidi olid.

Ja veel tänase päeva tippsündmuseid: PR mehed leppisid ameerika lauljale kokku telefoniintervjuusid. Panid kõik ühele päevale, pooletunniste vahedega, Vilniusest Tallinnani suvalt. Aga millele PR mees ei mõelnud oli ajavahe ja nii ta andiski kõigile USA aja kohaliku aja pähe rõhutades lisaks, et keegi ei hilineks kõnega. Kui ÄP ajakirjanik helistas, siis oli seal näiteks 4am ja popmuusik väga väsinud. Oh see sai tal ilmselt pikk öö olema.