neljapäev, oktoober 22, 2009

Kui on karvane ja haugub, siis on koer.

Paljud mu konservatiivse maailmavaatega sõbrad on viimase aasta jooksul rääkinud, et võib-olla valivad seekord sotse. Põhjuseks sotside hägune positsioneerumine.

Kui nad sellest rääkinud on, siis ma olen neile kirjeldanud, et sotsialism ei ole päris see mis nad tahavad, et nad ei ole päris vasakpoolsed. Nemad vastu, et no mis vasakpoolsed need sotsid ikka on, nad on täiesti normaalsed inimesed, lihtsalt poliitilise kavalusena ütlevad, et on sotsid. Et Savisaare valijaid ära võtta. No mis sots on Ilves!? küsivad.

Aga on. Nüüd siis astmeline tulumaks tulekul, riik vasakule pöördumas, tulemus käes. Ma ei ole rõõmus, aga ma ei süüdista oma sõpru, ikka parempoolseid mitte piisavalt head olemises. Iga riik on oma juhte väärt.

PS. Idee enast Tallinnast välja kirjutada on jabur.