pühapäev, detsember 05, 2004

Segane rahulik nädalavahetus

Kõik läks teist moodi kui ma arvasin. Samas oli ilmselt põhjuseks kindla usu puudumine, kuna kui sügavalt uskuda, siis läheb nagu plaanid. A läks hoopis pummelungiks. No õnneks ainult reedel. Kes on Liis Liis? Igatahes saatis ta mulle täna maili, et siin on mail, mille ma olin palunud. Lahe.

Viimasel ajal võidan pidevalt bridsis. Mitte mingi 10 punkti õhtus vaid ikka nii 35-45. Suurelt. Eile koguni 30 punkti ühest mängust. Jah, peab paika, ei mingeid edulugusid muudet rinnetelt nagu kabe, naised, kasiino või mis iganes vanasõnu veel kasutatakse.

Toolsesse ehitab M toreda linnuse, mina kavatsen kiibitseda. Siis ehk saan seal tasuta telkida ja vahel ka... ujumas käia.

Vot sellised 3 hüplikku mõtet. Kell on 22 ja kell 5:40 pean juba lennujaamas olema ja lendama linna B, et sealt siirduda bussiga linna A. Esialgu on veidi ebaloogiline, kuid see eest on tagasitee lihtsam -> punktist A pubkti B ja sealt lennukiga taas koju.