kolmapäev, märts 02, 2005

Mitu sekspartnerit?

Jah, ma tean, ma olen alla käinud - ma loen jälle delfit. Palun võtke mind sellisena nagu ma olen (eile sirvisin ka esimese kolmandiku Kroonikat, pärast käsi ei pesnud). No a kui ma juba loen, siis miks mitte ka seda tunnistada ja analüüsida tekkinud küsimusi. Täna on Delfis päevaküsimus, et mitu sekspartnerit teil on olnud. u 40% vastanutest omab neid üle 10 ja teatavasti on Delfi lugejaskond keskmiselt u 20 eluaasta ringis. Dämit, ma olen ikka vanamoodne. Samas on mul tööjuures diivan, niiet kui kellelgi minust hale hakkab, siis astuge läbi ;) (noormeestel mitte tülitada... vanameestel vist ka mitte).

Tegelt edasi mõeldes on mul mitu tuttavat, kes peavad mind jube liiderlikuks, rääkigu ma mis ma tahan. Kogu asi on vist imidzhis. Nüüd edasi on küsimus, et kuidas oma mainet edasi kujundada - kas kanda kampsunit või võrksärki? Üks tuttav lubas mulle Angeli klubi kaardi hankida, äkki mängiks hoopis selle peale? Vähemustel pidi naiste hulgas lööki olema ;)

Kogu selle laialivalguva jutu kokkuvõtteks - see ongi õige blogi, kui kirjutad mida parasjagu pähe tuleb, mis siis et segane jutt. Sisemiselt olen ma ju ikka hetero ja dzhentelman edasi :)