teisipäev, august 02, 2005

juba teisipäev

Elu ei ole hea, suvi ei naudi ennast.

Käisin eile kontserdil, kujundasin sellest oma arvamuse ja nüüd ei pane seda siia kirja - kui minul on halb tuju, siis ma ei pea seda võõraste peal välja elama. Ehk arenevad ka ilma minu kriitikata.

Läheks Grossingusse?

Eesti meedia on ilmselt pettunud ka mr Konsis, kes vastupidiselt normidele ei olnudki maani täis. Siiski sai Delfi teda nimetada Res Publica asutajaks, kuna härra imelapse võimed on üldiselt teada (Kons sünd 1980, Res Publica asutatud 1988). Ei ole ilmselt lootust, et keegi seda lugu viitsiks kajastada nii, et oleks aru saada, mis tegelikult toimus. See ei huvita ei meediat, Konsi ennast, Res Publicat ega ilmselt ka enamusi lugejaid. Puudub ju uudisväärtus tegelikult sellel, et baaris on inimene, kes on veidi veini mekkinud ja rahulik või selles, et politsei viib kellegi ära kui ta juba kohale tuleb. Nii ongi tekkinud meie meediataevasse lihtsalt kaks suht lambiuudist, mis valgustavad lugejate suviselt kuivi ajusid. Ma kirjutan selle kõige tähistamiseks siia siis ka veel ühe täiesti mõttetu lause, ja pühendan selle suvele, meediale ja ühele tüdrukule, keda ma eelmisel suvel auto aknast nägin ja kes mulle üldse meelde ei jäänud.