esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Maailm on endiselt veider

Delfi kirjutab, et "Kui te ei taha muutuda skisofreenikuks, siis hoiduge kassidest". Nimelt on teadlased katseliselt kindlaks teinud, et kassid ajavad hulluks. Katseid tehti rottidega.

Reedel läksin tuttavaga sööma Tondi Grilli kõrval olevasse restosse Bamboo. Külmas saalis oli mõni üksik klient. Istusime soojapuhuri kõrval asuvasse kuuesesse lauda. Ettekandja ei tulnud vaid hõikas leti tagant: "kas te olete kahekesi või tuleb teid veel?". Ütlesime, et kahekesi. "Siis istuge kahesesse lauda!".
- "Aga meile meeldib siin, kui tuleb nii palju inimesi, et on seda lauda vaja, siis me kohe kolime mujale"
- "Ei, te istute kohe kahesesse!"
- "aga teil on siin jahe, ehk siis nihutate soojuapuhuri ka kahese laua juurde"
Ettekandja jäi jõllitama. Ilmselt ei olnud seda enne juhtunud, et ta vahetab kliendiga 2 lauset ja need on IKKA VEEL SEAL!!! Kurat, mis ma teha sain, et mul oli reedel lihtsalt hea ja viisakas tuju!
- "EI! Ma ei nihuta teile MITTE KUI MIDAGI!"... vaesekesel oli isegi suu veidi viltu kui ta selle infoga lagedale tuli. Tundsin ennast süüdi ja läksime Tondi Grilli sööma.

Äripäevas ilmus täna artikkel OÜ Mees ja Koer juhatajalt, kus ta kirjutas, et neil on väga hea firma, mis toodab detaile võimsatele asjadele, iga nädal rekkade kaupa ja nende emafirmas töötab üle 70 000 inimese. Fak, ma olin ikka sitt suhtekorraldaja omal ajal.