laupäev, jaanuar 14, 2006

maailm on veider

Noh nagu kokkuvõttes on. Kuidagi jabur. Ma ei viitsi siin asju üles lugema hakata, eks vaadake ise ringi. Peatun vaid paaril tühisemal teemal. Näiteks avastasin internetist mõttelennu, mis minuarust lahkab homode abiellumise teemat kõige paremini. Autor nagu ikka.

Eile oli reede ja mul oli kutse klubi Katarina avamisele. Lubati šampanjat, kaaviari, austreid, vene romansse ja kelmikaid tüdrukuid. Neid viimaseid ma ei jõudnuki ära oodata. A kaaviar oli, šampanja oli Cinzano Asti, romansid olid ilusad. Mõtlikuks tegi selle klubi baaripoole sisustus... domineeriv punane toon, poodium ja metallpost keset tuba, väikesed lauad ja üldine pimedus... no sai ka tahruumi minna vajadusel. Avamist korraldas Inga Raitar. Ilmselt esimene selline asutus mis soovib iga hinna eest uudiskünnist ületada. Igatahes on mul nüüd selle klubi kuldkaart ja ma saan sinna peale kuute sisse. Okeei...