pühapäev, mai 14, 2006

Head emadepäeva!

Soovin seda eelkõige tulevastele emadele, aga loomuilikult pean silmad ka neid emasid, kes ilmselt seda blogi kunagi ei loe ja no üldse kõiki ja loomulikult ka oma kassi, kes pojad sai ja vanaema, kes on kõrvaltoas ja kuulab raadiot. No need kaks viimast tegelt ei ole olemas enam, aga edu siiski.

Nädalavahetusel oli roheliste rattamatk, mis on teatavasti üks kõva joomise, narkootikumide ja porduelu keskus, ei olnud midagi üllatavat selgi korral. Vahel on lahe omale mingi teine identiteet välja mõelda ning rääkida enda taustast põnevalt. Seekord avastasin, et kõige paremini skoorib uusi tuttavaid nii, et ütled, et oled Äripäeva ajakirjanik. Ei siis saa enam naistest lahti. Paraku kasutas seda identiteeti üks mu sõber, minu amet oli ehitaja ning sellega ei löönud üldse. Aga mis siis, ega meil sõbraga mingi võistlus ometi ei olnud. Ma siin lihtsalt mainin ära, et kui keegi hakkab kunagi karjääriplaneerimisega tegelema ja on veel ise vallaline, et siis tasub meeles pidada.

Ja kõik ehitajad ärge teie ka nüüd nosu norgu laske, minu ebaedu taga võis olla ju ka mu rolli pisidetail, et ma olin homo, eks?