teisipäev, aprill 18, 2006

Tunnen, et olen loll ja nakkav

Ma ei tea kas mingi maailmaparandaja minus tõstab pead või mis, aga üha tihedamini käib mulle närvidele kui inimesed räägivat tsitaatides millest nad aru ei saa. Lihtsalt ütlevad näiteks sõna bilateraalsümmeetriline ja asuvad siis teisi sõnu ütlema. Viimasel ajal on seda jube palju. Siinkohal ei olegi vist oluline isegi lõpuni mõistetest aru saamine vaid tahe neid mõista. Püüd süüvida ja aru saada jutust mis sinu oma nina alt välja tuleb, eeldusel et sa ei unustanud suud lahti juhuslikult. Just hetk tagasi proovis üks kopipeist mees mulle oma teadmistemäelt ülevalt alla vaadata, kuna arvas, et on piisavalt materjale lugenud, nüüd aga teatas, et ta peab veel veidi materjalidega tutvuma ja siis seletab mulle. Ta on täiesti valel teel, ta võib kogu interneti omale pähe õppida, kui sisust aru ei saa, siis no good. A no ta on noor ka veel, maybe ma kunagi ütlen talle.

Tõlgetest ma parem ei räägi, kui ikka otsetõlge on sõnaraamatus mustvalgelt näha, siis ei ole mõte oluline. Ma loodan, et te loete siinkohal mu kirja (you read me?).

Aga erinevalt muljest, mis mu eelnev jutt võib jätta, on mul tegelt hea tuju ja ma asungi vist kohe maailma parandama. Nii oma isiklikku sisemaailma kui välist maailma mida ma teistega jagama pean. Muutused on tulekul, ma usun.