reede, oktoober 20, 2006

HOLOKAUSTI EI OLE OLNUD!!!

See on väide juhuks kui nad selle lolli seaduse vastu võtavad - seda vist ei saa ju teha tagasiulatuva jõuga ja ma saan väita, et ma vaid tsiteerin ennast ajast, kui seadust veel ei olnud, eks? Kellel on parem idee kuidas omale tulevikuks mõttevabadust tagada? Tulevikus on ilmselt ka raamatud seaduses kirjas mida tohid lugeda ja mõtted ka kui neid pealt kuulata saab. Seadus saab olema pikk aga põhjalik ja oma õiguseid peab tundma.

Õpetlik mininäidend tulevikust nimega AD 2010
Mina: "Ma olen juba kahetuhandekuuendamal väitnud, et holokat põld."
EUlane: "Haaa! vangi!"
Mina: "Oot-oot, see seadus kehtib alles kahetuhandeseitsmendamast!"
EUlane: "oops.. sorry... a missa Putinist arvad?"
Mina: "Demokraatia isa!"
EUlane: "tubli, võta pähklit."

Sildid: , , , , ,