teisipäev, oktoober 17, 2006

Unsupported language

Oli põhjuseks, mis kuugel mu blogist reklaami maha võttis. Et kuna te raisad ei oska reklaami lugeda, siis nemad ei näita ja mina raha ei saa. Hea küll, ma tahtsingi ainult proovida.

A raadioeetris oli spordisaade taas! Ma hakkan varsti juba nende hinge mõistma. Täna oli rattasportlane. Ta tunnistas, et sportlasena ei ole ta midagi erilist, aga tema talendiks on kiirus, ainult selle pärast võidab. Juba selle lause loogika muarust näitab, et tegemist on sportlasega siiski. Üldiselt on tal läinud väga hästi, ainult kolm suuremat kukkumist senini, vähe on nii õnnelikke. Esimene kord oli peapõrutus, siis ei saanud kuu aega liikuda, järgmine oli autoga kokkupõrge kui kõõlused läksid ja siis veel mingi tühi-tähi, millel pikemalt ei peatutud.

Tähtsaim lause mis ta ütles, mis avab mõttemaailma oli: "me ei saa ju olla targemad kui me oleme". Võib-olla viibki spordi juurde kooli kontseptsiooni täielik mittemõistmine? Nagu ikka ma tervet saadet ei kuulnud, kuna mul hakkas mp3 mängijast üks palju põnevam asi just samal ajal. Siiski püüan ka edaspidi sel ja teistel huumorisaadetel silma peal hoida.

Inno ja Irja tegid oma juura- ja meedianõustamise büroo. Miks mitte veel "võitluskunstid kirikus"? Või siis teevad nagu HHGTTG üks naine, kes andis peategelasele õpetuseks raamatu, mis oli tema enda elulugu - ära nii tee ja sul lähebki hästi. Igatahes huvilised, nende kodulehe aadress on lihtsamast lihtsam, õppige pähe - http://web.mac.com/innott/iWeb/10C5BBA1-2C74-475D-B1BA-472E5A4
831BC/98839FC8-0F87-4E47-A332-00A46605F507.html
ok, ok, link ka :)

Sildid: , , ,