esmaspäev, veebruar 19, 2007

Käisin mõttes valimas

Täna lähen päriselt ka valima õhtu poole, valijakaart juba taskus. Siis on tegu tehtud ja mõnus mööda valimisüritusi hulkuda ja maiustusi mekkida. Vaatasin hommikul vvk-st üle, et kes meil üldse kandideerivad. Jube palju tundmatuid. Üllatas Volmer, kuna ma pidevalt arvasin, et ta on Roheliste parteist. A põldki. No ja siis ma mõtlesin hetkeks, et mis oleks kui valiks rohelisi... a seal ei olnud kedagi. Nagu ongi ennustatud, et kui inimestel isegi tekib mõte neid valida, siis ringkonnad kus Strandberg ei kandideeri jäävad tegelt pika ninaga. Peeter Jalakas... kamoon... sama hästi võiks Leinatamme valida, teatrirahvas töötab poliitikas ikka hääletoojana, reaalsest tööst tuleks nad võimalikult kaugel hoida, ehk siis hoida neid selle juures, mida nad tõesti hästi teevad. No ja üks mu kunagine paralleelklassivend kandideerib seal, aga kooliajal pidasin teda pool aega geeniuseks ja pool aega idioodiks ja mul puudub igasugune tagasiside kummale poole seda õhkõrna joont ta hiljem vajunud on. Ametinimetus oli tal küll "teadur", aga see veel ei tähenda midagi. Usun temast tegelt parimat, aga hääle jaoks jääb sellest väheks. Ülejäänud nimedest mõnda olin kuulnud, aga wtf nad on? Igatahes ei olnud keeruline lõpuks otsustada ja minu hääle saab kogenud ja oluliselt usaldusväärsem Kaupo Reede (IRL, 487). Ikkagi mu kunagine kodupartei ja tubli kaasvõitleja.

Valida saab linnavalitsuse teenindussaalis kella 20ni.

Sildid: , ,