teisipäev, aprill 24, 2007

Nagu tšuk ja gek norris ma ütlen!

Üks põhjus, miks mulle vennad Reiljanid ei meeldi on see, et nad ei jää vait. Nad ei diskuteeri, vaid lamisevad ikka ühte oma rida, et maadevahetus ei olnud nemad, et suhkrutrahvi taga ei olnud rahvaliit, et nemad on kõige eetilisemad, et meedia kiusab. Isegi lugedes kostab porgandi hääl läbi. No ei jää vait kui teema läbi. Savisaar näiteks annab alati uue asja ette, igav ei hakka.

Sama põhjusel kaotavad minu silmis hetkel populaarsust vennad Tähismaad. Alguses oli ikka lahe lugeda, aga kui nad siin mõne päevaga suutsid 135 000 tähemärki genereerida, siis ikak väsitab, töö ajal juba ei raatsi naljalt. St midagi muud peaks ju ka tegema. Aga jube korduses on. Vahepeal tundus, et Ingridi kottimine on nagu läbi saamas ja lubati kirja panna kus lätis veel vahva teineteist põrutada on, aga nüüd on asi taas alguses tagasi ja mitte lühidalt.

Virisen siin nagu, et tahan targaks saada küll, aga entsüklopeedia on liiga paks. Muidugi, ma ei pea ju lugema kui ei meeldi. Aga kuidagi plass on, kui kollegid küsivad, et mis Inno elus uut on ja ma ei teagi :(

Karistuseks neile, linki nende blogisse siia ei pane! Noh virisesin nüüd veidi. Vennad Anti ja Jeesus Kristus ka ei meeldi.