teisipäev, juuni 12, 2007

miks ei kirjuta

Üldiselt olen Indiast tagasi nagu arvata võib ning käinud ka Lätis kanuumatkal, seal haigeks jäänud ning nüüd lõpuks alles terve ja võimeline mõtestatud lauseid kirja panema. See omakorda ei tähenda veel, et ma viitsiks. Kes siis ikka suvel blogib, ainult need kellel elu ei ole.

India oli huvitav. Sitane ja vaene, aga huvitav. Himaalaja nii sitane ja vaene ei olnudki, räägivad ka et sama moodi ei ole sitane ja vaene lõunapool. Meie siiski püsisime enamuse oma reisist seal keskel, kus oli sitta ja vaesust enam kui ohtralt. Vaesusega käib ju kaasas kõikvõimalik petukaup ning nihverdamine ning seda meiega samuti pidevalt seal üritati. Vahel edukalt.

Aga nüüd olen tagasi ja tänavu rohkem Indiasse ei lähe. Kunagi muidugi tuleb seal ilmselt veel matkata, mäed korralikumalt üle vaadata ja lõunapool selgeks teha, aga siis tuleb ikka minna hooajal, mitte niivõrd suvel. Jaanuar peaks olema mõnus kuu Indias käia. Himaalajas on suusakuurordid avatud ning kui nädalane laualaager seljataga siis tsirrdi lõunasse rannarestodesse mereande mekutama. Näete kui tark ma tagantjärele olen! Ilma kogemuseta ma ei oskaks seda plaani välja mõelda :)

Aga ka Eestis on suvi alanud ja ma ei teagi mis nüüd veel selle teadmisega teha. Täna juba töötasin oma beachoffissis, aga mingi ebaõnne tõttu siin internet ei tööta, niiet tuleb vahel levis käia kusagil kaugemal või siis mobiiliga kuidagi jamada. Mõtlesin omale mõne uue mobiili muretseda millega saaks ka kiires internetis soodsalt käia, turul on tunda ju hinnasõda, aga kuidas teada kelle kiire internet minu maal levib, seda ei tea :(

A no ma uurin välja.

Rabarokil näeme!