kolmapäev, detsember 12, 2007

31 dets, õhtupoolik.

Oma nime all on lahe blogida, varsti juba ummistan tööandja veebi.

Aga mitte kõike ei saa avalikku, oma nime all veebi riputada. Näiteks see info, et kus uusaasta pidu tuleb.

Disko hakkab õhtupoolikul aadressil Pärnu mnt 106. Seal oli mõni aeg tagasi Hansapanga Magdaleena kontor. Nüüd on seal mingi liuguste äri, mis ei ole veel päris avatud. Endises teenindussaalis hakkame möllama ja keldris pangašeifis saab end välja magada.

Kui keegi tulla tahab, siis peab mulle e-maili saatma, küll ma siis instrueerin, et kuhu kakssada krooni kanda. Liiga palju rahvast ma ei karda, kuna ma eriti ei orgunni ja see kontor 50 inimest ikka mahutab. Kui tuleb rohkem, siis ei ole ka midagi halvasti. Raha eest varume šampi ja süüa ja kui üle jääb siis viina - peenemad napsud kõigil omal kaasa.

Koht dikteerib ka peo stiili - see on "projektijuhid ja sekretärid". Niiet ma ei taha seal mingeid jõulumehi näha!