pühapäev, detsember 12, 2004

Kehv pidu? Muidugi!

Ei, ei ole olemas kehva pidu, on ainult kehvad pidutsejad. Samas, kellele ma valetan? Tegelt oli ikka sitt pidu küll. Umbes ühepaiku leidsin, et oleks vaja aadressi vahetada ja edasi murda u 200km. Olin endale sisse kallalnud ilmselt elu suurima koguse Hennesy VSOP-d ja tundsin ennast vormis. Laevalt ostsime autosse veel ühe Aramis Brandy ja jõime selle EK-ga kahasse ära. Leidsime, et meil oli olnud kunagi mitmeid ühiseid tuttavaid. No tänapäeval on ka.

Ja loomuliklt levikasse. Telefoni unustasin KR autosse, kui ma ta telefoni leian, siis võtan ühendust ja küsin tagasi, kuid hetkel ei ole mul mingit võimalust kontakti saada, kuna mul ei ole ju telefoni :) Tubli jutt siin :)

Lähen nüüd hambaid pesema. Peaks mingil hetkel vähem jooma hakkama. Või siis mitte.