laupäev, detsember 11, 2004

Vein ja seltskond

Mulle on meeldima hakanud vein nimega Cato Negro ja ma ei saa kuidagi aru, kes see meeldimine on tingitud sellest, et ma seda nii palju joon või ma joon seda palju, kuna ta mulle meeldib. Või on põhjuseks hoopis liitrine pudel ja hea hind? Ennevanasti igatahes pidasin ma seda veini odavaks saastaks. A eks inimeste maitse muutub ajas. Eile oli igatahes selline aeg, kus oligi mõnus 1 pudel filmide vaatamise juurde väikseses seltskonnas ära luristada.

Tänane õhtu ilmselt nii ohutult ei lähe, kuna Tartu linnas on üks teatav sündmud, kus nii või teisiti läheb erinevate jooksvate küsimuste arutamiseks, kui parafraseerida ühte kassi.

Nüüd pean lahendama söömise küsimuse. Ilmselt Sõõrikokuhvikus võin küsida omale mingi püsikliendi kaardi. A no las esialgu olla, kujutan parem omale edasi ette, et olen sõltumatu ja söön kus tahan. Eile proovisin viinapoest pelmeene osta aga sain vareenikud, mis olid ikka erakordselt halvad. Ostke süüa ikka söögipoest.