esmaspäev, märts 21, 2005

Kevad südames, põlves, õlas, maos, ajus.

Kui ma nüüd kirjutaks, et nädalavahetusel oli väike pummelung, siis oleks see veidi ebaoriginaalne. Seepärast püüan keskenduda sellele napile muule, mis veel möödunud päevadesse mahtus. No näiteks algas kevad. Käisin mingi kell mööda kentmanni tänavat ja tundsin, kuidas tuli.

Reedene pildisessioon kujunes toredaks diskussiooniks jooksvatel teemadel, vahetasime paar korda aadressi ning analüüsisime küsimusi (nagu üks mu tuttav ikka öelda tavatseb). Laupäeval sõin sushit ja see oli täitsa hea... hakkan muutuma sushisööjaks :P

Riffi klubi ei ole lahe. Lihtsalt ei ole. Seal on oma helged hetked, aga üldine aura ei ole mõnus. Minu arust. Samas eks ikka sõltub kõik seltskonnast, lahedate inimestega on suva peldikus vahva olla. Enne riffi oli veel T sünnipäev, mis oli ka vahva. Seoses sellega meenus mulle, et ma ei ole suutnud olla piisavalt anonüümne ja olen vahel siis mõnede inimeste nimesid ära trükkinud. Sorry, edaspidi püüan vältida selliseid juhtumisi.