teisipäev, aprill 26, 2005

Bloodlust vs bloglust

Kui janune vampiir sukeldusin interneti dataveeni külge ja otsisin, ega keegi ei ole midagi uut kirjutanud. A praksselt ei midagi, isegi silver meikar vaikib :(

A mis siis ikka, kirjutan parem ise. Mis siis, et teemat eriti ei ole. Võimalus on ka ju lihtsalt (üli)vara magama minna, aga seda ei pea kasutama. Igatahes on nüüd kindel, et kanuumatk toimub ja ma seal olemas olen. Respidikad on üldkogu edasi lükanud just selle aja peale kui ma lätis paadis olen, aga mis siis, saagu ilma minuta hakkama.

Kas tuumapomm on ümmargune nagu roosa telekalaud? Mina tean millest sellised küsimused tekivad, aga ma ei seleta lahti siinkohal. Midagi võib ka saladuseks jääda. Kui on (muid) küsimusi, siis neile võin vastata, privas.

Elagu rahulik õhtu! Neid tuleb see suvi nii harva, et pean püüdma seda nautida, mõtlesin just välja, üritades vaadata braitsadile. Raamat ja võileib? Just!