pühapäev, mai 01, 2005

Rahulik pühapäev

Ja ongi läbi saamas. Jõudsin enne 23 poest veel plikadele veini osta ja nüüd ilmselt on aeg varsti magama minna. Tegin täna mitte midagi kogu päeva ja olen rahul sellega. Vaatasin ära kaks filmi, millest esimene oli jube hea ja teine oli uskumatu saast, ehkki mitte nii hull nagu film mille ma eelmisel nädalavahetusel ära vaatasin.

Mu Trillian läks rikki ja ma uninstallisin ta ja võtsin hoopis MSN 7 kasutusele. No täitsa lahe on. Sinna on blog sisse ehitatud kuidagi... ei saa välistada, et kunagi taas kolin siis oma blogi. Samas on sel hetkel kohe igasugune anonüümsus kadunud.

Uue MSNi seest leidsin aga oma vanad andmed! Seal oli kirjas, et olen 29 ja minu mingi vana pilt oli ja puha. Ma ei suuda ise meenutadagi, et oleksin kunagi midagi sellist üles pannud, aga no ilmselt siis olen. Või olen kuhugi kunagi oma info jätnud ja Microsoft on selle ära ostnud... hmm... match.com? Sest miks ma peaks oma vanust valetama mingis mõistlikus kohas? See peab ikka ammu olnud olema.