esmaspäev, oktoober 24, 2005

dido mu arvutis, kala dido

Avasin Mediaplayeri ja seal oli selline koht nagu Library ja seal oli Dido lugu. Ja igast teisi lugusid ka. Näiteks Cure laul sellest millisel nädalapäeval ta armunud on. Mul oli nende kõigi üle hea meel, aga kust nad tulid? Kas nad üldse olid mu arvutis või need imeti kusagilt ülikiiresti? Kui ma nad playlisti dragisin, siis hakkasid kohe mängima. Mul oli selline ristumine peateega tunne peal.

Ise tõmbasin omale esimese (rohkem vist pole olemaski) hooaja Extras nimelist sarja. Ricky Gervais on tasemel nagu ikka, aga Kontorit ta siiski ei ületa... või tegelt ei saa isegi lähedale, ehkki minuarust kohati üritab. A no nalja veidi saab ja on ka piinlik piisavalt. Samas miski jääb ikka puudu. No maybe mina ei olnud meeleolus. Või siis olin.

Lost Kontinent on ära remonditud ja meeldiv koht. Mul võtts ikka suure eneseületuse soovituse peale seal ära käia, aga nüüd julgen küll väita, et väga mõnus rimeik. Toit oli väga hea, teenindus nitshekas ja mitmetes laudades istusid mujalt OK kohtadest nähtud norm inimesed. Üks näitas mulle isegi rõdult keelt.

Kõrval lauas istusid türgi poisid ja vene neiud ja rääkisid omavahel... eesti keeles. Poisid vadistasid omavahel selles nende lalabrahamashis, plikad arutasid vene keeles ja siis eri sood omavahel purssisid püüdlikult eesti keelt. Kutt imestas, et plikad nii kehvasti eesti keelt räägivad. Et tema on ainult 3 kuud paigal olnud ja räägib juba nii et saab hakkama, aga plikad kogu elu ju. Plikad seletasid, et õpivad pigem inglise keelt, kuna sellest on rohkem kasu, a poiss jälle imestas, et kuidas nad eestis inglise keelega mõtlevad hakkama saada. Lõpuks jäi jutt, et homme helistavad. Ei tea mis keeles siis.