reede, jaanuar 27, 2006

Telefonimäng

Uvitav asi ummistas mu RSSfiideri, jätkake teiegi, kui teil on oma blog ja teie nimi ei alga "Eva"-ga. Asjad mis käivad teie kohta tehke poldiks, mind võite vastu ka sinatada.

1. Olen ee... ee... hmm... lane.
2. Tegelen aktiivselt lobimisega.
3. Olin kunagi ninaluu.
4. Jumaldan kuradit,
5. ma tahan Teda kallistada.
6. Mul on täis last.
7. Minu onu on 39. -
8. Kirun luuletusi.
9. Mõtlen väga-väga ühe kalli asja peale ja soovin, et see minu omaks saaks.
10. Loen Kevadet.
11. Elan Soomes.
12. Armastan metsakohinat ja Tuulit.
13. Jumaldan tema mootorratast.
14. Mulle meeldib kudeda.
15. Mul on kodus kaks vallalist kassi.
16. Pean lugu ja viisi.
17. Jäin lumesahaga jalutuks.
18. Olen Ülo kaaluline.
19. Ma armastan bossata.
20. Olen siga kuigi ei tahaks olla.
21. Mul on sinikad.
22. Ma elan Soomes.
23. Mulle meeldivad mittesüstivad türukud! (ja poisid-türukute peal.)
24. Armastan juba kaua Magda-Leenat.
25. Jagan sokke väikes(t)e varvas(t)ega.
26. Eeslistan utte sokule.
27. Eesti polka/raks-jaak/reilender on ülekõige.
28. Ma ei oska eriti midagi.
29. Minu rubla on libe nagu minia.
30. Olen kung fu ass.
31. Mu telefon rokib.

Algust tegi Margo, jätkasid Otto, Daki, Ieska, NjaH, Kajakas, Maret, Liana, Triibik, Aet, Elviina, Oravake, Jutupaun, Ing., Lapiliisu, Greet, Eva-Liisa, Duhh, Terje, Mikk, Elsa, Tiiu, Mait, Kaku, Thredahlia, Liisu, Eva-Lota, PiziPatu, Piret, Pille, Anneli, Priit, Validool. Kes võtab üle?