esmaspäev, aprill 03, 2006

tagasi tööl

Esmalt vabandus lugejate eksitamise eest, et oleks jokk. Ma olen endiselt selfemploid.

No ja nädalavahetusel olin ma veidi purjakil. Reedel vaatasin kinos filmi lootuses, et igavene filmiteema, kaval tiim panka röövimas, suudetakse tänapäeval teha vanal heal kombel ja ei püüta sealt välja imeda "eepilist draamat". Nihhuijaadki. Pätid lähevad panka, riietavad kõik inimesed ühte moodi ja imbuvad siis koos nendega välja pangast. Ja fakkerid suudavad seda venitada ja venitada ja venitada kuni 2pool tundi ongi läbi. Igatsen vanu pooleteisttunniseid filme tagasi :(

Tensel Vassington on muidugi iga filmi needus, ma oleks pidanud teadma, kui tema nime nägin.

No ja reede oli väga lõbus, palju õnne veelkord kõigile!

Pühapäeval vaatasin taas filme. 3 tükki järjest. Klaasistunud pilguga. Siis lugesin veidi veel koomiksit ja läksingi magama. Transmet on selja taga, nüüd loen Sandmani. Samuti väga hea koomiks, Neil Gaimani kirjutatu on pildiga viisakalt võimendatud.