pühapäev, mai 21, 2006

No läkski nii nagu ma arvasin

Nimelt ei olnudki pummeldusenädalavahetus. Reedel veidi veini daamide seltskonnas, just nii palju, et laupäeval ei tekiks himu õue minna, aga nii vähe et liiga sitt olla ei oleks. Nii trimpamine annabki nädalavahetusele õige vungi. Eile ei vahtind isegi juurovisjooni, nii kindel olin Soome võidus. Vaatasin hoopis VforVendettat ja jäin ainult enam-vähem rahule. Ilmselt ootasin veidi liiga palju filmilt, kuna jubedalt oli ette kiidetud seda, et mingi pettumusetera jäi hinge. Salamisi loodan, et tavintsi koodi film meeldib mulle, kuna olen sellest niipalju halba kuulnud, et tegelt ju ei saa ükski film nii sitt olla.

Ja järsku avastasin, et juba nädalapärast on klassikokkutulek aga mul ei ole veel naist ega lapsi ega pluuski triigitud. Kuda ma nii siis lähen? Ilmselt tuleb seega tavaline jooma. Igatahes hakkab kõvem praalimine juba neljaba peale tuleva nädal. Hea, et see nädalavahetus sanatooriumilikum oli. Peaks täna veel Olümpsi aelema minema.

Iga kord kui mul tuleb mõte, et hakkaks hoopis mingit teist blogi pidama oma nime ja puha all, siis piisab, kuid veidi mõtlen selle peale ja lõpuks otsustan, et ikka ei hakka - liiga paljust peaks siis loobuma, ehkki paljust saaks ka vastupidi kirjutada normaalses kontekstis. Asi ei ole ju minu isikus, vaidi nimega blogis kajastaks ka oma tuttavaid nimepidi. Äkki peaks tegema mingi pässwordiall blogi? See oleks juba idee moodi. Ainult tutvusringkond pääseks ligi. Huvitav kas see blogspot siin võimaldab sellist? :P