kolmapäev, september 13, 2006

kinnas pole mõrvar, kinnas pole mõrvar

Kender oli augusti po-mehes mõnsalt sarkastiline. Kunagi hakkan ise ka vahel sõna võtma, aga enne pean raamatuga maha saama. Ei, ma ei ole veel alustanud. Ei, ma ei tea veel millest. Pressandusest leidsin veel täna toreda kakstilkavett'i

Millal ma ometi tööhoo sisse saan? Ma mõtlen palgatööhoo.

Olen märganud, et kõige kiiremini ja tulemuslikumalt töötan viimasel minutil. Selleks, et mainitud ajaühik võimalikult ruttu kätte jõuaks tuleb teha kolme asja:
a) Anda palju lubadusi. Mingil hetkel planeerid kogu oma aja ette ära ja kui kohe ei tee, siis ei jõua vabšee, ongi viimane minut.
b) Lubada asju teha ära praksselt homseks, nii ei ole taas vaja viimast minutit liiga kaua oodata.
c) Sisustada aega lulli löömise ja veebis surfamisega - ei märkagi kui järsku on viimane minut.

Oma laiskuse manageerimisel olen proff. Andke jõudu vastu pidada!

Apikellonviislähennüüdkojutsau!