esmaspäev, oktoober 23, 2006

hämar ja raagus, osjen my ass

Nädalavahetus seljataga aktiivselt puhates. Aktiivselt selles mõttes, et pikali, silmad kinni, aju välja lülitatud, liigutamata. Õhtuti muidugi vampiirina põlvi kõverdamata püsti tõustes niiet kirstukaan pilbasteks puruneb. Huvitav kas vere joomine teeb ka hambad siniseks nagu punane vein? Vist mitte, vähemalt filmides mitte. Minu vere joomine jälle ilmselt teeks, aga ärge proovige, nädalavahetusest on juba veidi möödas ka.

Üldiselt aknast väljaspool midagi ilusat ei ole, aknast seespool ammugi mitte, koosolekud, aruandlus, toimetamine, planeerimine, trükkimine, faksimine, paljundamine. Tahaks vaataet laubahommikust koomat tagasi, kui miski ei lugenud ja kui ma isegi oma gaasiboileri köögis välja lülitasin, kuna jahedus oli tervitatavam kui pidev häälitsemine, et mitte öelda lärm.

Reedel sai firma 17 aastat vanaks, ise vananesin vaid päeva. Sammulugeja peal erilisi skoore ei teinud seekord, kuna ei saanud mingi kell öösel KUKUsse sisse seoses kaardi puudumisega ja läksin hoopis taksoga koju. Muuseas on kadunud mul ka NOKU kaart - kui ma selle kellelegi laenand olen taas, siis tooge tagasi. Läheb vaja.