kolmapäev, november 15, 2006

Defineeri surm!

Iseenesest ju lihtne, on ja siis ei ole enam. Aga siis on olemas veel ajusurm, kui inimene on läinud a keha töötab. Ja siis veel nii, et inimene elab, ehkki maine pool on sajandeid tagasi mullaks saanud vms. Siis veel need kellel nii ihu kui hing älaiv and kiking, aga eri kohtades - zombid, arvutiga mängijad jne. Või siis need keda ainult minu jaoks ei ole enam olemas. Nii palju variante, definitsioon aitaks.

Üks tuttav šokeeris mind täna küsimusega, et mis mul halvasti on, ta olevat seda blogi lugenud. Olin tõesti arvanud, et kirjutan siia neutraalseid poste, kui siis segaseid veidi, et mu meeleolud pole väga välja löönud. Ilmselt siiski nii see olnud ei ole ja märkmed on nii segased kui depressiivsed. A vahet ju ka ei ole, minu blogi.

Täna suri mu onu. Me ei olnud väga lähedased, aga ikkagi on imelik tunne, kui keegi su hea tuttav edasi siirdub. No kui on olemas afterlaif. Võib-olla ei siirdu, kui ei ole. Igatahes on reedel taas võimalus näha paljusid sugulasi ning kanda musta. Must on lahe.

Puhka ilusti, onu!