neljapäev, november 09, 2006

Head ja halvad

Täna tuli selline mõte, et äkki on Keskerakond hea partei? Lihtsalt Savisaar ja tema jüngrid on nii sitad inimesed, et muudavad selle ettevõtte minu jaoks jälestusväärseks?

See mõte tuli mul lugedes uudistest, et Ameerikas võitsid demokraadid lubades makse tõsta. Võib-olla on vabariiklased jummala mõistlikud inimesed (tunnen isiklikult mitut), lihtsalt Bush ja tema jüngrid on need jätised, kes vastaspoolele võidu toovad. Ma ei suuda uskuda, et sa karjud välja üldise maksutõusu põhjendadest seda demagoogiaga, et madalatest maksudest võidavad rikkad rohkem kui vaesed, ja võidad valimised. Bush peab ikka väga evil olema seal valijate silmis.

Või siis ei ole tegelt üldse oluline mis poliitikat teha vaid ainult kuidas seda teha ja kes seda teevad? Mis kasu on parempoolsusest valitsuses kui peaminister saab päevakäsud majandusministrilt või vasakpoolsusest kui rahvale rahajagajad selle nende seljatagant jälle ära varastavad? Mis ma selle hädaldamisega nüüd öelda tahtsin... erm... no ühesõnaga... ah poohui, olen liiga kauaks tööle jäänud lihtsalt. :)