esmaspäev, jaanuar 15, 2007

kribu-krabu

Nõme on kui mu oma blogi on kellegi teise blogi kommentaarikoht, aga no kui mujal ei saa, siis tuleb ikka oma kvaliteetpinda raisata. Ühesõnaga, Palts kirjutas nii:

Kahjuks ei kuulnud ma oma sõpru. Näiteks Anvar Samostit, kes keelitas mind seda protsessi peatama öeldes, et „Paljude keskerakonna juhtpoliitkutega isegi ühes toas viibimine on ebaeetiline!”
Selle veto kasutamata jätmise pärast 2005. aastal ma vabandan kõigi eestimaalaste ja eriti tallinlaste ees! Jah, kui ma oleksin kuulnud rohkem oma südametunnistuse häält vastupidiselt poliitilisele survele, siis täna enam tõenäoliselt Keskerakonda ei eksisteeriks. Kahju, et nii ei läinud!


Uskumatu, aga kusagil hinges ma tegelikult ka ootasin seda vabandusepalumist. Aga selle läbisurumine oli tõesti jõuline toona. Laastud lendasid ka RP sees. Alati hiljem kui ma olen mõnes küsimuses sama mood mõelnud nagu Palts, olen ma omale meenutanud - ära mõtle temast ka liiga hästi, vaata mis ta 2005 tegi! Tore on lugeda, et aru ei ole saadud mitte ainult veast vaid ka süüst. Annan andeks vist.