kolmapäev, september 26, 2007

Lahingud eluga jätkuvad

Sõda MSNiga ei ole väga edukas, paljud armastavad MSNi ja ei ole nõus skypesse kolima. Paljudel on ükskõik ja nad on mõlemas. Siiski ükshaaval saab tegelasi Skypesse moosida küll. Lõplikuks võiduks on paraku sellest ilmselt vähe kui mina üksi seda teen, kuid minu jaoks on lootus olemas - kui ma saan kogu oma tutvusringkonna kohale, siis mina ei pea ju enam msni kasutama. Plaan on 3 kontakti päevas Skypesse individuaalvestluse käigus. Üle selle hakkab liialt juba aega võtma. Kolm edukat päeva tänasega seljataga.

Sõda paesumasina nimel ei ole kuumemaks läinud, keegi pole seni ühendust võtnud. Ilmselt on palju tööd.

Ja mis iseparandamisesse puutub, siis kõik lihtsad asjad on proovitud ning ka paar keerulist mis ma mingitest briti iseparandusfoorumitest leidsin. Pigem parandajat vaja selleks, et ennast veenda uut ostma, vaevalt et temagi hops hakkama saab.