teisipäev, juuli 10, 2007

Küsige ja teile antakse!

Otsustasin oma uue fotoblogi passwordi alla panna. Nimelt on ju minu see siinolev senine blogi olnud anonüümne kahepoolselt - ma ei ole kirjutanud eriti endast ning olen vältinud mainimast ka teisi inimesi. Fotoblogis võin ma küll ise kaamera taha jääda, kuid tahes-tahtmata saab nii teiste privaatsus riivatud. Seepärast mõtlesin, et kui teie näete, siis mina võiks vähemalt teada kes näevad. Ilmselt annan passwordi lihtsasti, kui kedagi üldse huvitab maailm minu silmade läbi.

Regamiseks peab ilmselt bloggeri "liige" olema. Palun vabandust ebameeldivuste pärast, aga ma ei saa ju käia ringi ja lihtsalt pilte internetti vaatamiseks välja panna - nii vist hakataks mind varsti vältima siin ja seal :)

Kui huvi peaks olema, siis mailige soov.

Selle blogiga siin ei muutu midagi, kirjutan samamoodi edasi. Teise blogisse ilmselt kirjutan vaid pildiallkirju-seletusi.