esmaspäev, detsember 13, 2004

Kuradi seened!

Ok, mul ei olnud nüüd veidi lube, aga teatav aeg tagasi hakkasid nad jälle kehtima. Täna otsustasin nad ARKist ära tuua. C viskas mu autoga poole kilsa kaugusele ARKist, seal istusin rooli ja otsustasin viimased meetrid mitte jala minna vaid autoga sinna lipsata. Kui olin paigast liikunud 2 meetrit märkasin peeglis seent. Seenel oli Eesti Politsei vorm seljas. See vaade oleks pidanud minus paanika tekitama, sest milleks viljalihale riigivorm? Tema mõttemaailm on niikuinii maa all niidistikus, jalg ja kübar on ainult spooride levitamiseks... milleks veel vorm ja kumminui? Nüüd tean - EP palkabki seeni, kuna need ei vaja isegi kastmist, palgast rääkimata. Miks ma küll gaasi ei andnud... jah, ma ei suutnud isegi seene eest ära joosta, isegi jalgadeta kakuke muinasjutust on vilkam kui mina.

Väljavõtteid diskussioonist: Jah mul on kehtiv juhiluba, näete seal eemal majas. Mul on load kaasas, lihtsalt minu lähiümbrus ongi 500m. Mul on suuline volitus, aga näete see mees seal eemal on auto omanik, tahate ma kutsun? (nad ei tahtnud). Muidugi mul on isikut tõendav dokument kaasas, olen 15 minutiga tagasi (ei sobinud, võisin vaid autoni minna). Ei, mu üliõpilaspilet ei ole Ühsipangast, õpin Tartu Ülikoolis.

420 krooni (aga oleks võinud olla - 3000, "kelle mõistus on nüristunud? kelle pea on tehtud taignast?"). Ekspertiisi ma seekord ei nõudnud, kuna nende vaimupuue oli minu jaoks juba piisavalt tõestatud.