teisipäev, detsember 21, 2004

Taksoelu

Vähe sellest, et nädalavahetustel õhtuti taksot ei saa, nüüd on juba hommikuti ka raskused. Teist päeva järjest lihtsalt ei ole kellelgi "kesklinnas praegu taksot". Ja kui on... vot siis on meil tänavas üks loik... mitte suur, kuid ainumas. Teisi ei ole. Ja ta raisk pargib ennast sinna. Ma ei mäleta kes eile oli see sama shmuck, firma oli küll sama, parkimiskoht ka.

Aga ei tohi nuriseda. Haigekassakaarti tal vaevalt on ja makse ta ei maksa. Tänu sellele kõigele saan mina odavalt ühest kohast teise. Mis siis, et ma pean pikalt zhestikuleerima enne kui ta aru saab, et peab loigust välja parkima, mis siis et enamus aega "teda ei ole praegu kesklinnas". Peaasi, et odav ja ikka lõpuks tuleb.

Mis ma sellega öelda tahtsin? Hmm... ma ei teagi. Ilmselt seda, et taksofirmad imevad ehk siis kõik on nii nagu peab.