kolmapäev, detsember 15, 2004

Nii ja naa

Taksojuht oli kõige vingem. Vihma kallas ja tema kojameeste asemel olid kummist kammid või kraabitsad või noh... läbi vihma ei olnudki aru saada mis need olid. Igatahes visuaalne side välisilmaga puudus. Sellegi poolest kihutas ja süstis ta autode vahel ja viis mu kohale ilma ühegi plekimõlkimiseta. Ma ei arvanudki seda trikki ära... kui oleks mingi kallim takso olnud, siis võiks arvata, et tal olid kusagil mingid kaamerad ja vasaku põlve taga ekraan kust ta ise tegelt teed jälgis... või siis sõitis teine takso kaasa, kus kõrvalistmel oli päris remote juht ja minu oma ainult teeskles et krutib rooli... no ei tea.

A David oli ka lahe. Inimesena. Trikke oli tal ka mõned, kuid see millega ta müüb on ikkagi tavaline lavashõu, kus mõnitad publikut veidi, teed nägusid ja viskad paar nalja. Trikkidest oli vast kõige kummalisem see, kus ta suutis lava pealt rahva sekka hiilida ja seal püsti tõusta. Mu parim arvamus on, et ta riietus üheks nendest turvameestest keda seal pidevalt siblis ja lihtsalt belndis ennast ühe kasti juurde, kuhu siis sisse lipsas kui kõik lavalolevat videot vahtisid. A ikkagi tubli poiss - see trikk nõudis parajat riski ma arvan.