neljapäev, detsember 23, 2004

Vuhh ja vuhh

käib elu ja no ei ole aega kirjutada... eile mingi 3 korda proovisin ja alati tuli midagi vahele ja siis kui ma olin juba pika jutu ära kirjutanud, siis tuli meie süüdimatu arvutimees A ja palus korraks arvutisse, tegi midagi ja siis buutis. Ühesõnaga püüan täna siis kokku võtta kiiresti paar teemat.

Esiteks taksoteema lõpetuseks - endiselt imevad. Saada ei ole, keelt ei oska jne. Eile ei saanud koju, täna ei saanud tööle jne. Äkki autofirmad maksavad neile? Ma vaatasin üle oma maj olukorra ja otsustasin, et ma olen teoreetiliselt nõus ka 40 maksma miinimumtasuna, kui nad ainult tuleksid kohale.

Jaburate vidinate teema viiks kokku vidinaga mille leidsin sahtlist ja mida on kasutanud siin üks bitch V ilmselt. Kui see oleks punane, siis võiks selle nimi olla Swiss Army Office Tool. Selline taskunoa mõõdus asi, millel on sisse ehitatud pliiatsiteritaja, klambrieemaldaja, ümbrikuavaja, klambrilööja, mõõdulint, lõiketera, käärid ja veel paar vidinat mille otstarvet ma ei tea täpselt (D-ring, case jne). Jabur Cum Laude. Ma arvan, et ühtegi neist asjadest tegelikult elus ikka kasutada ei saa töös, kuid selline totrus omab ka hinda Cum Laude.

Lõpetuseks lugu, et mingi trükikoja müügitsikk helistas mu kolleegile ja alustas juttu familiaarselt sinatades ning hakkas kohe seletama, et ta ei tea trükkimisest mitte midagi ja on sinna just tööle läinud. Veidi ootamatu jutt müügiinimese kohta ja nii mu kolleeg arvas, et keegi ta tuttav helistab keda ta lihtsalt häälest ära ei tunne. Õnnitles neiut kohe töölesaamise puhul, et hea et tal õnnestus ära petta ülemused, et kui ta midagi ei oska jne. Uuris, et kas eelmisest kohast lasti ka selle pärast lahti, et midagi ei osanud jne. No lõõpis veidi nagu ikka vahel tehakse. Lõbus.