laupäev, mai 14, 2005

1999 aasta reserva - 2 eurt

kirjutada on jube palju, aga k6ike ei viici ju. niiet siis see mis p2he tuleb. hetkel just 2rkasin, teised alles magavad. kuklas tuikab. seespidiselt. veinihinnad on siin ikka t6esti jumalikud ja maitse hea. sigarillod on sama odavad - tallinnas 80eeku, siin 1,5 euri. toit veidi maksab, aga ei pea ju s88ma kogu aeg.

siin on paljudel organisatsioonidel komme omale k6rts teha. jube lahe komme. eile s6in n2iteks kohaliku respublica puhvetis. tahad parteile annetada, marsid kohale ja v6id kas tasuta t88d teha v6i lihtsalt tarbida. aga see oli ainult n2ide, minu isiklik lemmik oli VANAINIMESTE BAAR! jube sheff! penskarite mingi organisatsioon rahastab ennast nii, et avavad vanainimeste puhveteid. penskaripileti etten2itamisel on hinnad ilge diskaundiga, teistele veidi kirvemad. alla 60 ei hakanud seal keegi silma kui ma hommikul 11 ajal m88da jalutasin. purjus osad papid siiski juba tundusid 6lleklaasi taga. peaks eestisse ka k2ppelt tegema sellise, et siis kui ma ise sinna vanusesse j6uan, siis on koht ennast juba sisse t88tanud.

loodusest ma ei r22gi - liiga ilus.

sansebastianis on vana kindlus, kuhu ma varemalt turninud ei olnud. eile siis tankisime lidlist omale kallist veini ja kimasime tippu. kohe hakkas lahe. jumalik vaade ja hea vein ja nalja sai kogu aeg. selle kindluse katusele oli Franco lasknud paigutada betoonist tohutu jeesuse kuju - oo kuidas see sinna ei sobinud. a nad lubasid selle l2hiajal alla v6tta. ristisime selle kuju radist leenaks.

mingi kell tuli baski politseinik ja ytles, et koht pannakse 88seks lukku. siis hakkas t6eliselt lahe, kuna me j2ime kahe v2rava vahele luku taha. ja k6ik veel eksisid eri kohtadesse 2ra ka. kuhugi sinna j2id mu prillid, peab uued shoppama.

a t2na on laup2ev! beware! hoian teid kursis.