neljapäev, mai 19, 2005

Barcelona ei yllatanud millegagi

same old shit - kummalised seiklused, veidrad tuttavad, pidu l6puni. ja ilm oli hea ;)

alustasime kombineerimist hostelitoast mis on ilma akendeta kabiin. ametlikult kahene tuba, sees elame neljakesi. siis liikusime edasi real plazale - plats t2is r66mu. meiega liitus yks pronksmees (p2eval t88tas ta tonkihote kujuna, kes liigutab ennast veidi raha eest) ja tema slovakist s6ber misha. misha oli lahe tegelane ja temaga l2ksimegi hiljem ghettot avastama.

arvate et barcelonas ei ole kohvishoppe? hee-hee. keset ghettot kitsas r2pane t2nav, yks suvaline v2rav, 6ige kellahelistamise stiil (mida ma ei saanudki selgeks, kui vahepeal v2ljas k2isin, siis sisse saamiseks pidi yks t2naval m2ngiv laps minu eest kella laskma) ja mine kysi alissalt mis siis sai.

mingil ajal 88sel istusin ramblasel ja kuulasin sakslase deividi (teine deivid too 6hta juba, esimene oli vist shotlane) juttu oma kurvast (tegelt ma ikka naersin hullult, kuna lugu oli jube l6bus, mis siis et deivid temast ikka ilma on) armastusest ning leidisn, et maailm on ikka sarnane, eriti inimesed oma muredega. selle t2histamiseks l2ksime ja istusime ramblasel litside territooriumile maha ja v6tsime viina teiste inimeste t88laual sisuliselt edasi. et no mehed minge koju naiste juurde vms... ma t2pselt ei m2leta, kuna umbes seal sai mul film t2is.

hommikul ostsin omale 1 sangria. ma olin seda oodanud juba ligi 4 aastat ja nyyd oli ta mul olemas. liitrine. v2iksemat nad ei teinud... ja ma ka ei tahtnud. olin yksi oma sangriakannuga, ikka ilmselt veel t2is, kergelt s88nud ja p2ike l66skas... kannus ujusid j22kamakad ja apelsinil6igud. hiljem rannas ostsin veel, aga see esimene jumalik jook ei l2he ilmselt taas aastaid meelest.