esmaspäev, mai 16, 2005

eibar - tolade kyla

eibar on linn baskimaal, kuhu tuuaks kokku arhitekte yle maailma, et nad n2eks kuidas linna ei tohi planeerida ja mis juhtub siis kui ei kuula. mina omalt poolt viiks sinna sarnastele 6ppereisidele ka hiina restoranide omanikke, lapsevanemaid ja lasnam2e turupidude korraldajaid (kui sellised peod olemas on). igatahes seal l6bus ei olnud. samas - mul on selle n2dala esimene pohmell, ehk ma olen veidi liiga negatiivne.

Eile Debas... ei... las settib veidi veel, siis ehk kunagi annan ylevaate. Hetkel tilgutan vaid paar vihjet - h2rjajooks hommikul kell 7:30 ja k6ik baarid avatud 7-ni. kogu linn myrgeldas. no pagan ma juba kirjutan siin, aga ok. igatahes magasin pargipingi... all. kaotasin telefoni, tutikad prillid ja v22rikuse, aga see oli k6ik seda v22rt!

aga nyyd l2heb meil siin kohe halvaks - ilmateade on nagu ropp s6im. no et te ainult ei kadestaks.