pühapäev, mai 29, 2005

Haapsaluhooaeg avatud!

Haapsalu on suvepealinn neile, kes oskavad kvaliteeti hinnata ja teavad kuidas hea on. Õppisime selle juba eelmisel suvel ära, tänavu õpime juurde. Üllatasime mind ja sõitsime Haapsi häälega. Ma ei uskunud kuni viimase hetkeni, et see nii lihtne on, olin valmis pikaks jalutuskäiguks. Tegelikkus oli plõks ja valmis. Kiiremini kui bussiga kindlasti. Ristil jõime isegi kohvi.

Matsalus on põtru ja hirvi ja jäneseid ja kulle. Seda teavad kõik, sellel ma pikemalt ei peatu. Lõpuks jäi nii, et oli põdra kord. Suur pidu oli ka koos iga-aastaste atraktsioonidega nagu lõke, tants, viin, saun ja inimsuhted. Käisin sealt korraks ära ühel teisel sünnipäeval ja siis hops tagasi. Mugav oli kolada edasitagasi, kui staap Haapsalus. Pühapäev oli ka puhas kvaliteet - grillimine aias koos reketimängu (kas ma mäletan õieti, et kui ma väike olin, siis selle mängu nimi oli Pädmington vms? Või oli see mu onu loll jutt laste kiusamiseks?) ja ilusa ilmaga. Ja siis kohv elutoas koos mitte nii ilusa ilma, kuid see eest majaga.

Hetkel hakkame vaatama piraatfilmi tähtede sõdadest. See on sellest saidist viimane, kuna umbes mõni tund peale selle filmi kätte saamist oli neil kodukal juba kiri härradelt FBI-st, et... ah lugege ise. Kahju.