kolmapäev, juuni 22, 2005

Jaanipäeva eelpäeval

Hommikul aknast välja vaadates kohe tundsin, et püha jaan on lähedal. Päikest ei kuskil, ilm jahedam kui eile. Rõõmsalt sibasin tööle jättes nimme vihmavarju koju - mina ei taha ilmataadile veevalamises takistusi teha, kui on ikka juured ja traditsioon, et jaani ajal peab sadama.

Mingil hetkel läksin juuksurisse soengut nõutama, et oleks millel märjaks saada lasta. Juuksuril oli eelmine klient alles ees, niiet pidin ligi poolteist minutit ootama, mis oli hea, kuna jõudsin rahulikult viimase numbri ajakirja Trend läbi lugeda. Seal oli lugu, et keegi Amanda Peet on tavaline kodukass, aga minu arvates oli ta täitsa pandav. Ilmselt maitse asi.

MSNis andis sõbranna mulle teada, et millalgi olevad Postimees seda blogi siin taas tsiteerinud, loomulikult enne küsimata. Ja et see nädal jälle tema ja mõne tuttava omi. Ma ei ole neid tsitaate näinud, aga sõbranna kokkuvõte sellest oli: "mina olen seal mingite joomise ja suicetamise asjadega ja sina ka.. teistel on natuke rikkam elu". Oeh... figures.