esmaspäev, juuni 13, 2005

Shampus ja lilled

Kui kellelgi on mingi oluline sündmus, siis on alati hea teda õnnitleda väikese shampaklaasi kõlksatusega ja miksmitte ka lillekimbuga. See millega ma harjuda ei suuda munitsipaalsüsteemis on eelkõige see, et selline õnnitlemine toimub kell 9 hommikul. Klõmm ja klõmm ma ütlen.

Nädalavahetusel oli Rabarock ja ma ei oska öelda mis mulle seal kõige rohkem meeldis. Kui ma laupäeval ärkasin ja mul olid jägermeistri prillid ja jägermeistri vanik kaelas ja mulle meenus, et ma jägermeistri pearätist loobusin... siis ma juba kahtlustasin veidi, et läksin eelmisel päeval nõks üle piiri selle meistriga. Laastamistöö tõelisest ulatusest sain aru siis, kui järgmisel hommikul suundusin omale esimest jägermeistrit ostma vastavasse jägermeistritelki ja neiu teatas kurvalt, et "Jägermeister on otsas". Sorry tõesti kõigile kes ilma jäid, ma lähen vahel veidi liiale.

Mesh oli hea, meenus praegu ühe bändi nimi sealt. Ja inimesed olid ka toredad. Järgmine aasta lähen ka.