teisipäev, juuni 28, 2005

Vahel selgub, et ma ei ole eriti impulsiivne

Ma ei ole selline, et shahh ja lähen kuhugi. Et pööre ja kõik on teist moodi. Töökohti vahetan ma vaevalt paar korda aastas ja reeglina tean isegi üle nädala ette mis ma laias laastus edaspidi teen. See vist ei ole ikka päris vabadus. Näiteks kui ma siin hiljuti tahtsin auto osta, siis ma ei ostnud, kuna see müüdi nina eest maha ja nii ma leppisingi kokku, et ostan siis kui mõni uus silmapiirile tuleb. Pealegi olin ma tookord juba hääletamise kasuks otsustanud ja too päev oli otsene vajadus auto järele taandunud. Igatahes täna ma siis jälle ostan. Või homme hommikul vara.

Mis ma nädalavahetusel teen, seda ma ei tea veel. On see impulsiivsus? Ei... ilmselt lihtsalt otsustusvõimetus. Usun, et juu jääb vähemalt osaliselt.