pühapäev, september 11, 2005

the evening after

Aastavahetuse pidu oli nunnu. See pidi hakkama kell 21 ja mul oli omale remainder pandud telefoni 20:45ks. Paraku jõudsin sinna alles kell 00:00, kuna eksisin teelt ja kukkusin jooma. 4 kvartali jooksul imestate? Asi oli veel hullem, kuna ma ei jõudnud isegi meie korterist välja, pöörasin üks uks varem ära kogemata ja sattusin kööki, kus istus valge pintsakuga (shveitsist saadetud) härra ja limpsis Hennessy-d. No tsikke oli ka, aga ma ei hakka neid siin eraldi välja tooma, kuna minu köögi puhul ei ole selles midagi erilist. Igatahes ta valas mulle ja pärast jõime veel minu viinasid (mis olid (enam ei ole) alles veel mu sünnipäevast). A 00:00 aastavahetuse peole jõuda ongi vist stiilne.

Levikas on avatud, rahvast täis, taksosid ei saa. Midagi ei ole selles asutuses muutunud selle ajaga kui ma seal eriti käinud ei ole kogu suve. Reedel rääkisid kõik linnas ainult uudisest, et on avatud. No käisin ära, ristike kirjas. Taksot ei saanudki tellides, lõpuks ikka varastasin kellegi oma ära. Ega muidu vist ei saagi tänapäeval koju.