esmaspäev, september 05, 2005

läbikukkumised

Üks. Ei jäänud blondiks. Kasvasid välja ja lõpuks olin juba suht kole. Executioner tegi oma töö minu rebeljuustega. No kes mind tunnevad saavad aru, et ma veidi liialdasin siinkohal.

Kaks. No ei tulnud välja liitumine Sept AA Grande Evendiga. Pokil vist õnnestus (no siia maani), aga minul läks nihu. Väga nihu. Ei, ma ei ole uhke. Pigem karjub hing et mis siis, et vale start, tähtis ei ole võit vaid osavõtt... aga ma tean ja tunnen seda häält. Jah, ta on sisemine hääl, aga seda tooni kasutab ta ainult esmaspäeviti. Ei ole minus enam seda kainuri materjali, ei ole.

Kolm. Pühapäeval plaanisin minna kepikõnnile. Kõnd tasuta, aga kepi eest pidi küsitama mingit marginaalset raha. Mul on vist kodus ka mingeid ehk omalgi, aga... no mis ma heietan. Ei jõudnud sinna. Ei oleks ka jõudnud kui see oleks kell 14 alanud 11 asemel. Kell 16 suutsin kööki minna. Ilma kepita.

Neli. Vallaline taas.