esmaspäev, jaanuar 30, 2006

põmm põmm kanni

Pedede teema on ikka kuum mis kuum. Igal inimesel on sellest oma arvamus, rahva paremad pojad nagu Pullerits ja Martin helme peavad vajalikuks seda kõigile rääkida. Ja vaata, mida rohkem vastu sebid, seda rohkem on asjal toetajaid. Ma ei räägi ainult abielust, pigem pedespordist üldse. Ja lõpuks ongi asjaga nagu juutidega USAs, kõigil jutuks, aga neid on vist mingi 3% elanikkonnast. Osad poolt, osad vastu, enamus juute ei saa ilmselt kunagi aru, miks nad kõigil kõneaineks on. Ainult niipalju saavad aru, et kui kokku ei hoia, siis tallutakse ära. Sama seis on Malaisias hiinlastega. Nii on kohe ka Eesti homodega ma usun. Lähiajal jõuab jutt sinnani, et pedede käes on rohkem pappi kui heterotel, et pangandus ja meedia on nende kontrolli all ja kohe järgi tuleb pedede üleilmne vandenõu. Kas tõuseb euroopast ka uus sõjaliider, kes suunab rahva viha pedede poole ja samas asutab palestiina külje alla pedede riigi? Saame näha. Igatahes lugesin täna mingist lehest mõtet, et peded tahavad läbi seadusandluse mõjutada rohkem inimesi oma alaga tegelema vms... no kui ei ole ülemaailmne vandenõu, siis panjuurop praguseks juba kindlasti.

Kui ma nüüd ise sellesse debatti sekkun, siis eelkõige selle vaidluse silmakirjalikkuse poole pealt. Martin Helmele pedede puhul ei meeldi, et härrad tegelevad viljatu hedonistliku nühkimisega, kuid samas ma ei ole teda kunagi varem kuulnud sõna võtmas näiteks murdmaasuustatamise vastu. Pepuseks võib rõve olla, aga beat that!

Ja ma ei ole pedede abielu poolt, kuna see on samuti nishi väljatoomine üldisest probleemist. Minuarust ei tohiks olla üldse mingeid piiranguid ei sugude osas ega arvulises vallas. Peaks olema kirjas, et abielu on "mehe või meeste või naise või naiste ja naise või naiste või mehe või meeste vaheline" asi. Mingi vanuseline piir võiks olla, aga mitte selline nagu praegu. 12 võiks juba abielluda, eeldades, et partner on vanem ja tal on aru peas. See annaks võimaluse, et need änxid vanad tšaux kutid kes ratelapsi põrutavad omaks ka mingit vastutust selles vallas. Et seksiplix94 ikka võtaks allkirja alla enne kui seelikukese seljast.

Ok, ma olen nüüd selles vallas ka rääkinud. Mis veel moes on?