esmaspäev, mai 29, 2006

elus!

Või noh peaaegu. Eile ravisin ennast korea imejoogiga, Aloe-Vera kisselliga, mida müüakse Järve Keskuse fuajees. Ma vist olen ainus kes seda sealt ostab, kuna müüja juba viipab mulle eemalt. Või siis olen ma ainus, kes seda ostab sealt iga päev. Anyway, tegemist on imerohuga. Siiski ei ole ma lõpuni kindel, et ta nüüd rohkem imerohi on kui näiteks rabarberikissell, aga ta on ikka küberrohelises pudelis ja maksab palju.

Klassikokkutulekul õnnestus meil mingi nõia piparkoogimajja siseneda ja hommikul peale nuumamist tahtis ta meid ära süüa või siis 15 tonni raha. Aga meie tarmukas Grete selle asemel et mutt ahju ajada sõimas ta niisama läbi ja siis me läksime minema. Ega me mingid Grimmide lapsukesed ei ole. Igatahes siiras soovitus - ÄRGE KUNAGI külastage Luhtre Turismitalu!