neljapäev, juuni 01, 2006

auhind - 512 MB

Sain töö juures juhtkonna positiivse tagasiside osaliseks. Ma ei ole nii ammu väljaspool juhtkonda töötanud, et selline pidev tunnustamine tundub väga harjumatu. Samas ei saa ka kuidagi väita, et see ebameeldiv oleks või et see mind minu ego juures kuidagi punastama paneks. Loodame, et ma liiga ässaks kätte ära ei lähe :)

Igatahes imidži hoidmiseks asjalikust võitmatust töötajast jätsin ka täna laua koristamata. Läppar mahub veel ära ja muud mul sisuliselt tööks vaja ei ole. St päikeseprillid ripuvad lambi küljes.

Panin ennast taas laevniku eksamile kirja ja tai pohh kui ma jälle tegemata jätan selle. Enne eksamit sõidan veel igaks juhuks ühe regati ka kaasa, lihtsalt ei mäletaks purjede nimesid ja mida trümmis tehakse.

Homme tuleb pikk päev, aga planeeringute järgi läheb kõik nagu ludinal. Kui just midagi nihu ei lähe.