kolmapäev, september 20, 2006

internetiseerumise saaga

Kuna olen siin juba varemgi maininud kuidas ma omale internetti ja digiteeveed hangin, siis on ilmselt viisakas ka saaga lõpp ära tuua.

Saatsin täna Elioni kirja, et loobun edaspidi nende teenustest.

Põhjuseid:
* Elioni DigiTV box jookseb kinni tihti ja erinevatel põhjustel
* Elioni tehnilist tuge on võimatu kätte saada, olen oodanud kõnejärjekorras viimase nädala jooksul kokku üle pooleteise tunni.
* Elioni kontorites töötavad inimesed on küll toredad, aga reeglina üleväsinud (satun sinna kuuepaiku) ja tehnilistes küsimustes täiesti võhikud.
* Lubadused "homme helistame kindlasti" ei pea.
* Elioni Digibox ei toeta Eestis sel sügisel levima hakkavad Mpeg4 kodeeringut ega võimalda ka sellega kuulata ühtegi teist signaali peale Elioni oma.
* Elioni kodulahenduse Internet ei võimalda kodukontori tööd, näiteks Novelli võrku siseneda üle võrgu, selleks pead tellima mingi teise paketi.

Põhiline vabandus miks ma nädal aega olen pidanud vaatama teleka ekraanil silti Loading on see, et "tehnik jäi haigeks". Põhjus miks ma sain omale ühenduse kuu aega lubastust hiljem oli, et "meil olid pordid otsas". Võib olla see ei ole nii, kui seda loeb mõni elionaator, siis parandagu mind, aga need ju on suvalised mumbajumba vabandused, mis on mõeldud lollidele klientidele, kes niikuinii aru ei saa mis nende ümber toimub. Elionil ei ole üks tehnik, firmal ei saa pordid otsa. Igatahes ma tunnen küll ennast veidi... mõnitatuna.

Samas muidugi ei ole see saaga lõpp... ega me veel ei tea, kas nende teenusest üldse õnnestub loobuda.