neljapäev, september 28, 2006

Persona Non Gratineeritud Lõhe

Ma olen meie üheksanda puhvetiga üha rohkem rahul, toidud muutuvad mu meelest maitsvamaks, aint ma ei saa aru, misk peab maitsvam toit olema keerulisemalt nimetatud. Mis Eesti keeles puudu on? Ok, kui teemaks on kliendi petmine, siis prantsusepärane mambo-jambo on põhjendatud, või siis kui Osmani Kebabis pakutakse sulle valida ahju- ja friikartulite vahel, a tegelt on mõlemad fritüüris tehtud. Aga miks peaks maitsev ahjus tehtud kalatoit kandma nime "Gratineeritud Lõhe"? Isegi hind ei olnud kirves, kui veel motiive proovida leida.

Kunagi kirjutasin siin Elioni digiteeveest. Tookord lõppes meie suhe selle firmaga nii, et minu lepingu võttis üle üks teine (leplikum) inimene ja lepingu sõlmimisel lubati asi korda teha 24 tunni jooksul. Suusõnaliselt, tuleb tunnistada. Lihtsalt et te teaks, kes te plaanite Elioni - see oli eelmisel neljapäeval. So far nufing.