reede, september 22, 2006

Oktoobrikuus kõikõik onuus!

Helistasin Starmani lühinumbril ja hoplaa - ma isegi ei puudutanud ooteliini. Tuut ja Halloo! Tere andke internetti ja telekat, mis olgu DIGI! Aga palun! Whoa, osta või aktsiaid. Muidugi on sabad uksest välja, tehniku aeg leiti alles kaheksandaks ja kuni ma korra mõtelsin, et kasma ikka pealinnas siis olen, oli seegi juba bronnitud ja järgmine vaba aeg oli 11. okt.

Väga oluline oli see, et nad pakuvad unikaalset võimalust omale tehnika rentida. Et ei osta välja ega orjasta ennast kolmeks aastaks. Lihtsalt maksan 29 krooni kuu digiboksi eest ja mitte kui midagi modemi eest. Nu ia küll siis.

Elioniga seob mind veel vaid e-arve leping, mis saab ka ilmselt lähiajal läbi. Bro, bro! Starmani klient ei ole ma siiani veel iial olnud, palju toredaid uusi elamusi mulle!